Защо е важно да имате SEO оптмизация на сайта ви?
Тази година нуждата от SEO оптимизация нарасна до най-висока стойност за всички времена. Тъй като потребителите масово преминаха към онлайн, дори и най-традиционният бизнес осъзнаха, че трябва да ускорят преминаването към дигитализация.
SEO оптимизацията е най-жизнеспособният и рентабилен начин както за разбиране, така и за достигане до клиенти в ключови моменти, които имат значение.
Много марки и бизнеси знаят (или мислят, че знаят), че се нуждаят от SEO за своите дигитални свойства и ползите, които ще получат от работата по SEO, която се изпълнява от тяхно име.
SEO със сигурност ще подобри цялостната възможност за търсене и видимостта на уебсайта, но каква друга реална стойност предлага?
Защо SEO нараства по важност по начина, по който е?
Тези 15 причини трябва да предложат известна яснота, независимо от индустрията или размера на бизнеса, защо бизнесът се нуждае от SEO, за да издигне марката си на следващото ниво.
1. Органичното търсене най-често е основният източник на трафик към уебсайта
Органичното търсене е огромна част от ефективността на уебсайтовете на повечето фирми и критичен компонент от фунията на купувача и в крайна сметка кара потребителите да завършат реализация или ангажираност.
Както маркетолозите знаят, Google притежава значително по-голяма част от пазара за търсене, отколкото конкуренти като Yahoo, Bing, Baidu, Yandex, DuckDuckGo и много, много други.
Това не означава, че всички търсачки не допринасят за видимостта на марката – те го правят. Просто Google притежава значителна част от цялостния пазар на търсене.
Независимо от това, това е ясен лидер и затова е важно да се следват неговите насоки.
Например: Вие имате онлайн магазин за дамски дрехи. За да получавате график ежедневно, вие трябва да пускате реклами във Фейсбук или Гугъл. Но може да спестите този разход веднага щом излезете на първа страница/челни позиции по няколко ключови думи. Това ще Ви докара безплатен трафик и то на клиенти, които са търсили точно Вашите ключови думи.
Google СЕО Оптимизация
Но останалата част от пазара, собственост на други двигатели, също е ценна за марките. Това е особено вярно за марки в нишови вертикали, където гласовите, визуалните и вертикалните търсачки играят съществена роля.
Google, като най-посещаваният уебсайт в света (и по-специално в Съединените щати), се оказва и най-популярният доставчик на електронна поща в световен мащаб с повече от 1 милиард потребители. Facebook реклама също е вариант да докарате голям трафик към вашия фирмен сайт, но това е свързано с харчене на постоянен бюджет. По същия начин стоят нещата и с използването на Google реклама. Получавате трафик само когато плащате за такъв!
YouTube е втората по големина търсачка и над 2 милиарда души я имат достъп поне веднъж месечно.
Знаем, че по-голямата част от света с достъп до интернет посещава Google поне веднъж на ден, за да получи информация.
Да бъдеш силно видим като доверен ресурс от Google и други търсачки винаги ще работи в полза на марката. Качественото SEO и висококачественият уебсайт отвеждат марките там. За да задържите челни позиции в Google е важно да имате професионална поддръжка на сайт. Не винаги това означава голями месечни такси. EASYWEB.bg предлагат много изгодни месечни пакет за поддръжка на уебсайт.
2. SEO изгражда доверие и достоверност
Целта на всеки опитен SEO е да създаде здрава основа за красив уебсайт с чисто, ефективно потребителско изживяване, което лесно се открива при търсене, благодарение на доверието и надеждността на марката и нейните дигитални свойства.
Много елементи влизат в установяването на авторитет по отношение на търсачки като Google.
SEO WEB
В допълнение към факторите, споменати по-горе, авторитетът се натрупва с течение на времето в резултат на аспекти като:
- Естествени връзки.
- Положително поведение на потребителя.
- Сигнали за машинно обучение.
- Оптимизирани елементи и съдържание на страницата.
- Но установяването на този авторитет ще направи повече за марката, отколкото повечето, ако не всички други дигитални оптимизации.
Проблемът е, че е невъзможно да се изгради доверие и достоверност за една нощ – точно както в реалния живот. Авторитетът се печели и изгражда с времето.
Спазването на насоките на Google E-A-T е от решаващо значение за гарантиране на успешни резултати.
Създаването на марка като авторитет изисква търпение, усилия и ангажираност и разчита на предлагането на ценен, качествен продукт или услуга, които позволяват на клиентите да се доверят на марката.
3. SEO оптимизацията е най-добрият начин да разберете гласа на потребителя
От разбирането на макропазарните промени към разбирането на намеренията на потребителите в детайли, SEO ни казва какво искат и имат нужда клиентите.
Данните и форматите за SEO оптимизация – изговорени или словни – ни дават ясни сигнали за намерение и поведение на потребителите.
Прави това по много начини:
- Данни за заявка за търсене.
- SERP анализ.
- Данни от анализи и AI прозрения.
Не забравяйте, че трябва да наблегнете на красив и професионален уеб дизайн. Ако не сте обновявали сайта си повече от 5 години, редно е да пристъпите към редизайн на сайт.
4. Доброто SEO означава и по-добро потребителско изживяване
Потребителското изживяване се превърна в приоритет номер едно на всеки търговец. Всеки иска по-добро органично класиране и максимална видимост. Малцина обаче осъзнават, че оптималното потребителско изживяване е голяма част от постигането на там.
Google се научи как да интерпретира доброто или неблагоприятното потребителско изживяване и положителното потребителско изживяване се превърна в основен елемент за успеха на уебсайта.
Актуализацията на Google Page Experience Update е нещо, към което маркетолозите във всички индустрии ще трябва да се придържат и е част от дългогодишния им фокус върху изживяването на клиентите.
За да се случват нещата бързо онлайн е важно да притежавате професионална изработка на уебсайт или изработка на онлайн магазин. Това ще помогне скоростта на сайта Ви да е достатъчно бърза за да имате добра SEO optimizacia.
5. Местното SEO оптимизиране означава повишена ангажираност, трафик и реализации
С нарастването и нарастващото доминиране на мобилния трафик, локалното търсене се превърна в основна част от успеха на малкия и среден бизнес.
Местното SEO има за цел да оптимизира вашите дигитални свойства за конкретна околност, така че хората да могат да ви намерят бързо и лесно, поставяйки ги една стъпка по-близо до транзакция.
Местните оптимизации се фокусират върху конкретни квартали, градове, градове, региони и дори щати, за да установят жизнеспособна среда за съобщения на марката на местно ниво.